הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
סוגי גדרות וגידורים לאתרי בנייה – מה האופציות?
אפריל 24, 2024

אתר בנייה הוא מתחם שבו מתבצעת בניה מסוימת. מתחמים מסוג זה הינם מסוכנים מטבעם, עשויים להתמוטט וכוללים גם עבודה עם מכשירים ומכונות, כלי עבודה וחומרי גלם שעשויים להיות מסוכנים לעוברי אורח, ילדים סקרנים ואפילו לעובדים במתחם עצמו. בעזרת גדר הפרדה זמנית שתותקן מסביב למתחם הבנייה ניתן יהיה להרחיק את אותם ילדים סקרנים או עוברי אורח, לסמן את הטריטוריה שעשויה להיות מסוכנת ולהפחית את הסיכון לאסונות מסוגים שונים. באמצעות גדרות וגידורים לאתרי בנייה שניתן יהיה להסיר בקלות מהמתחם עם סיום הבניה – גם עוברי אורח החיים באזור וגם בעל הפרויקט יוכלו להיות בראש שקט יותר בכל הנוגע לנושא הבטיחות והביטחון במקום.

אז מה מתרחש למעשה באתר בניה?

אתר בניה יכול להיות מבנה ציבורי כמו בית כנסת או משרדי עירייה, שחזור של מבנה עתיק, הקמת בניין פרטי כמו בניין מגורים או משרדים, שיפוץ וחידוש של בניין ישן כמו במקרה של תמ"א 38 ואפילו בניית בריכה גדולה או אולם ספורט נחשבים כמובן לאתרי בניה לכל דבר ועניין. אתרים אלה מסוכנים מאוד לציבור ובהם מתבצעות עבודות שונות הכוללות שימוש במכונות, מנופים ומכשירים שונים שעשויים להיות מסוכנים גם עבור העובדים במקום, אז בוודאי עבור עוברי אורח. באתרי בניה יש גם סכנות שונות של התמוטטות מבנים, נפילות מפיגומים, נפילות של חומרים כבדים, מכשירי עבודה מסוכנים כמו מסורים חשמליים, פטישונים, מקדחות ואפילו חומרי גלם מסוכנים כמו דבקים רעילים, סיד וחומרים כימיים שונים עשויים להוות סכנה הן לאותם ילדים העשויים לפקוד את המתחם אם אינו מגודר, הן עבור עוברי אורח שאינם יודעים את גבולות המתחם המסוכן ושאסור לעבור בו וכן עבור אנשים אחרים החיים במקום.

כיצד גדרות וגידורים לאתרי לבנייה מפחיתים את הסכנות?

גדרות וגידורים לאתרי בנייה יכולים למנוע אסונות שונים לעוברי אורח אך גם למנוע כניסה של אנשים זרים לאתר הבניה, מניעת גניבה של ציוד וחומרי גלם, מניעת כניסה של ילדים או אנשים סקרנים שיטפסו על הפיגומים ועשויים לשבור אותם, לגרום להתמוטטות ולסכן גם את עצמם ועוד. הנזקים הם מעבר לנושא הבטיחות של הציבור אלא יכולים גם לגרום לנזק כלכלי לקבלן ולכן חשוב מאוד להתקין גדרות וגידורים לאתרי בנייה שיהיו איכותיים, גבוהים וסגורים התואמים את צרכי הקבלן במקום.

אילו סוגים של גדרות יכולים להתאים?

יש כמה וכמה סוגים של גדרות וגידורים לאתרי בנייה. החל מגדרות ושערים מפח, מרשת מעוגלת, מרשת סטנדרטית, גדרות בעלות מסך הסתרה, גדרות עם רשת גבוהה וגדרות עם רשת נמוכה, שערים מעוגלים עם רשת עם אפשרות לכניסה של אדם או רכב, שערים עם מסכי הסתרה, גדר רשת מחוזקת ועוד. יש לזכור כי לכל אחד מסוגי הגדרות יש גם אביזרי תמיכה ואביזרים משלימים שונים להעמדת הגדר, מנעולים, תפסנים ועוד.

איך נבחר את החברה המתאימה לנו ביותר להתקנת גדרות הבטיחות?

את גדר הבטיחות לא מתקין הקבלן אלא חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בהקמת גידור זמני לאתרי בנייה. חברה המחזיקה בסוגים שונים של גדולים ובכל החלקים והחומרים הנדרשים להתקנה, ייצוב ופירוק הגדרות בהתאם לתנאי השטח, לבטיחות המירבית של הציבור ושל המתחם וכן בהתאם לצרכי הקבלן. חברת אאוטדור מתמחה באספקת תשתיות זמניות, לרבות גדרות וגידורים לאתרי בניה ומתחמים שונים. נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות רבה ולוודא שהמתחם שלכם מגודר ותחום כראוי בצורה הבטיחותית ביותר הן עבור העובדים במתחם והן עבור הציבור באזור.

גדרות וגידורים לאתרי בנייה
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן