הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
השכרת אוהלים לאירועים – טיפים לתכנון ובחירה נכונה
אפריל 19, 2024

קיום אירועים שונים בשטח פתוח הינם שכיחים במיוחד, אולם במקרים כאלה חשוב יהיה לתכנן היטב את האירוע והציוד במתחם שיאפשר לאנשים להתהלך, לשבת ולהתקיים בצורה בטוחה, נינוחה ונעימה. השכרת אוהלים לאירועים הוא פתרון נהדר וחשוב מאוד במגוון סוגים של אירועים, החל מהשקות, אירועים של משרד הביטחון, ביקורי אחמ"ים, אירועים פרטיים וציבוריים, אירועי יום העצמאות, פסטיבלים מיוחדים ועוד.

 

באילו אירועים נהוג להשכיר אוהלים?

 

השכרת אוהלים לאירועים מסוגים שונים מאפשרת פתרון נוח, זמני ואיכותי למארגני האירוע, המאפשר להם לספק סביבה בטוחה ונעימה למשתתפים בו, ללא תלות בתנאי מזג האוויר השונים. חוששים מהשמש הקופחת בקיץ או מהרוחות והגשמים בחורף? באמצעות בחירת האוהל הנכון תוכלו לקיים את האירוע בראש שקט, לאפשר סביבה בטוחה ונעימה למשתתפים ולחסוך עיסוקים לוגיסטיים כאלו ואחרים כשאתם מאפשרים לצוות המקצועני שלנו באאוטדור לבצע את ההתקנה והפירוק במקום האירוע. אז איך נבחר אוהלים לאירוע שלנו? כמה אוהלים באמת צריך? הינה כמה טיפים לתכנון ובחירה נכונה.

 

השכרת אוהלים לאירועים לפי גודל וסוג האוהל:

 

הפרמטר הראשון שנרצה להתחשב בו כמובן הוא כמות האוהלים, הגודל והסוג שלהם. כמות האוהלים וגודל האוהלים תלויה כמובן בכמות המשתתפים, ברצון לשמור על מרווח ותחושה נעימה וביכולת לאחסן את כל הציוד הנדרש במקום. כמו כן נתחשב כמובן בגודל השטח ובצורך במרווחים בין האוהלים ויצירת נתיבי מעבר ברורים ומרווחים גם כן. סוג האוהל כבר תלוי בצרכים של מארגני האירוע. לדוגמה: ישנם אוהלים אטומים המאפשרים לשלב גם מיזוג פנימי וליהנות מאיטום והצללה מכל הכיוונים. לעומת זאת, יש אוהלים המוקמים על תשתית של עמודים וחבלים עם הצללה מלמעלה, שמספקים צל ולעתים גם מכסה מפני הגשם אך בעלי 4 כיווני אוויר כך שביום עם רוח חזקה עשויים שלא להתאים.

 

אנו באאוטדור שמים דגש רב על בטיחות:

 

תנאי מזג האוויר המשתנים עשויים להשפיע על בחירת האוהלים ועל אופן התקנתם במקום. אנו באאוטדור רואים בבטיחות הלקוחות שלנו ערך עליון ולכן דואגים לצאת לשטח, לערוך סיור ולבדוק עם התנאים עמם נצטרך להתמודד בהתקנת האוהל, הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת האדמה או המשטח עליו נצטרך להתקין ולהעמיד את האוהלים. רוח חזקה, גשמים ולעתים אפילו אדמה בוצית עשויים לפגום ביציבות האוהל ואף להסתכן בהתמוטטות שלו על האורחים ופגיעה בהם. לכן אנו מפתחים שיטות התקנה ועושים שימוש בציוד נוסף שישפרו את בטיחות השימוש באוהלים שלנו לספק למארגני האירוע ראש שקט בעניין זה.

 

עומדים לשירותכם כבר משלבי התכנון:

 

אאוטדור פתרונות מתקדמים לתשתיות זמניות בע"מ הינה חברה פרטית הפועלת משנת 2001, ומספקת ציוד לאירועים, מתמחה בגידור זמני ומחסומי קהל, התקנת מעקות בטיחות לבניינים ומעברים ועוד מגוון שירותים ופתרונות להפקות אירועי שטח. בין היתר אנו מספקים שירותי השכרת אוהלים לאירועים במגוון גדלים וסוגים, החל מפתרונות הצללה בכל סדר גודל, דרך אוהלים אטומים לפי קונסטרוקציה בהתאמה אישית, אוהלים 5X5 ועוד. השירות שלנו כולל סיור בשטח וייעוץ כללי, תכנון והתנהלות מול מארגני האירוע ואנשי מקצוע נוספים בו. מלאי ענק של אוהלים ופתרונות הצללה לכל סוגי האירועים ובכל סדר גודל, אספקה בכל רחבי הארץ עם משלוחים מהיום למחר. הצוות המקצועי שלנו יבצע התקנה במקום ואף יבצע בטיחות בדיקות שונות בשטח. נספק גם הדרכת בטיחות בנוגע לשימוש באוהלים ובציוד הנוסף. לפרטים נוספים והזמנת אוהלים לאירוע שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

 

השכרת אוהלים לאירועים
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן