הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
גדר זמנית להשכרה: לאתרי בנייה ואירועים
אוקטובר 16, 2024

הגדר היא משהו שאנחנו לא מייחסים לו יותר מדי חשיבות, אך אם נעצור רגע ונחשוב על זה, מדובר על משהו שיש לו חשיבות גדולה מאוד. גדר זמנית להשכרה באתרי בנייה לשם הדוגמא, מאפשרת למנוע סכנה שיכולה להיגרם לעוברי אורח או לילדים כתוצאה מכניסה אל אתר הבנייה – בטעות או בכוונה. גדר זמנית היא הפתרון הטוב ביותר עבור מקומות שבהם הגדר לא אמורה להישאר לתמיד, למשל כמו אירועים שמתקיימים במקומות פתוחים, אתרי בנייה ועוד. בניגוד אולי לגדר קבועה שאפשר לייצר אותה מחומרים חזקים מאוד שיחזיקו לאורך זמן, גדר זמנית צריכה גם להיות ניידת וקלה, ולכן מייצרים אותה במיוחד שתהיה מצד אחד חזקה מספיק ומצד שניה ניידת ויהיה אפשר להרכיב ולפרק אותה בקלות.

מה היתרונות של גדר זמנית להשכרה?

גדר זמנית בנויה בצורה כזאת שניתן לחבר חלק אחד לשני בקלות רבה, ובכך להחליט בכל פעם לפי הצורך מה הגדול הנדרש של הגדר. אפשר לבנות אותה בצורות שונות ולפרק ולהרכיב את הגדר בצורה קלה ומהירה. גדר זמנית היא גם הפתרון הטוב ביותר כאשר רוצים לכוון את תנועת הקהל באירוע, למשל באירועים גדולים כמו פסטיבלים או משחקי ספורט, שבהם יש צורך לווסת את תנועת הקהל, להגביל את הכניסה שלו למקומות מסוימים, ולאפשר להכניס אותו למקום בצורה מבוקרת ובטוחה.

למה כדאי דווקא להשכיר גדר ולא לקנות?

במרבית המקרים ההחלטה הנכונה תהיה דווקא להשכיר גדר זמנית ולא לרכוש אותה. בראש ובראשונה, כאשר אתם בוחרים להשכיר את הגדר, אתם לא צריכים לבזבז זמן על נושאים כמו: רכישת הגדר, אחסון שלה, וכמובן הפירוק וההרכבה. כל מה שצריך לעשות זה לפנות לחברה מקצועית אשר משכירה גדרות ניידות, והיא תדאג כבר להביא לכם לאירוע את הגדר בזמן, ולהתקין אותה בצורה מקצועית. כמו כן, אתם יכולים להנות ממבחר גדול של סוגי גדרות, כך שבכל פעם אתם מקבלים את הגדר שמתאימה בצורה הטובה ביותר למקרה הנוכחי. עם זאת, אם אתם מתעסקים באופן קבוע עם אירועים או אתרי בנייה, יכול מאוד להיות שיהיה לכם יותר משתלם מבחינה כספית לרכוש גדרות משל עצמכם ולא לשלם בכל פעם על השכרת הגדר מחברה חיצונית.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר שוכרים גדר ניידת?

הדבר החשוב ביותר שצריך לשים לב אליו הוא שאתם פונים אל חברה מקצועית ואמינה, שתדאג לספק לכם את הגדר בזמן שנקבע ותרכיב אותו בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים. במיוחד כאשר מדובר על אירוע גדול שאמור להתחיל בשעה מסוימת, רק אצל חברה מוכרת וגדולה תוכלו להיות רגועים שהכול יתנהל בצורה הטובה ביותר ואתם תוכלו להתעסק עם שאר הדברים הקשורים לאירוע. דבר נוסף שצריך לשים לב אליו הוא איכות הגדר. מטבע הדברים גדר ניידת מיוצרת כך שתהיה קלה וניידת, ולפעמים מתפשרים על האיכות והחוזק שלה. אם אתם צריכים גדר חזקה שתחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר שונים, שימו לב שאתם בוחרים בגדר זמנית שתתאים לצרכים שלכם.

איך בוחרים את הגדר המתאימה?

ישנם כמה דברים שצריך לבדוק לפני שמגיעים להחלטה באיזה גדר לבחור:

  • סוג הגדר: ישנן גדרות שעשויות מחומרים חזקים יותר אשר יהיו עמידות יותר, אך מחירן גבוה יותר. אם אין לכם צורך בגדר חזקה, אפשר להסתפק בגדר שעשויה מחומר כמו אלומיניום.
  • גובה הגדר: צריך להחליט מהו הגובה של הגדר שאתם זקוקים לו.
  • אביזרים נלווים: ישנה אפשרות להשכיר יחד עם הגדר אביזרים נלווים כמו אביזרי תאורה, אזעקה וכד'.

 

אל מי פונים עבור השכרת גדר זמנית ניידת?

כאמור, חשוב לבחור חברה שתוכלו לסמוך עליה עבור השכרת גידור זמני לאירועים. ולכן, כדאי לבצע סקר שוק מקיף ולבחור חברה גדולה ורצינית ולא דווקא את החברה הכי זולה. אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום של השכרת ציוד לאירועים גדולים היא חברת אאוטדור – פתרונות מתקדמים לתשתיות זמניות בע"מ, המספקת מגוון רחב של ציוד להשכרה ולמכירה. מאז הקמתה בשנת 2001 צמחה החברה במהירות והפכה להיות קבוצה עסקית גדולה שהינה אחת השחקניות המובילות בתחום. אם אתם רוצים להיות רגועים שבחרתם בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה, אשר תספק לכם בזמן את הגדר שאתם זקוקים לה – אין ספק שבחירה באאוטדור היא משהו שלא תתחרטו עליו.

גדר זמנית להשכרה
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן