הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
מעקות בטיחות: כל הסוגים ואיך להתאים את המעקה לצרכים שלכם
יולי 12, 2024

מעקות בטיחות הם משהו שתוכלו למצוא כמעט בכל בית, עסק או מבנה ציבורי. מטבע הדברים, אנשים מתקינים מעקות בטיחות בעיקר עבור שמירה על הבטיחות, אך למעשה ישנן עוד סיבות להתקנה של מעקות בטיחות. לדוגמא, ישנן מעקות בטיחות שמתקינים במדרגות כדי לסייע לאנשים לעלות במדרגות, כאשר המעקה נמצא בכלל צמוד לקיר ואין חשש לנפילה. כמו כן, כיום נותנים חשיבות רבה גם לנושא העיצוב של המעקה, תוך הבנה שלמראה שלו ישנה השפעה גדולה מאוד על העיצוב הכללי של המבנה, בגלל הנוכחות הגדולה שלו.

השימוש עם מעקות בטיחות בענף הבנייה

מעקבות בטיחות המשמשות להגנה על פועלי בניין בזמן הבנייה נקראות: מחסומי קצה. מחסומי קצה הם למעשה סוג של גדר ממתכת קשיחה בגובה של מטר עד מטר עשרים, המסייעת להגנה מפני נפילה של פועלים מגובה רב – בדיוק כמו מעקות בטיחות שמתקינים בבניינים. אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למחסומי קצה הוא לבצע תכנון מקדים מפורט לגבי המיקומים הנדרשים שלהם, כדי שהפריסה תהיה מלאה בכל המקומות שבהם יש חשש לנפילה.

מעקות בטיחות מחומרים שונים – מה ההבדל?

ישנם מעקות מסוגים שונים של חומרים, כאשר לכל אחד ואחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שלו, וחשוב להכיר את הסוגים השונים ואת היתרונות שלהם כדי לדעת להחליט איזה מהם יתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. בין הסוגים הקיימים:

  • מעקות מתכת – כנראה הסוג הנפוץ ביותר של מעקות בטיחות, אשר עשוי ממתכות כמו פלדה, אלומיניום או ברזל. היתרון הגדול של מעקות מתכת הוא כמובן החוזק הרב והעמידות שלהם לאורך זמן. כמו כן, אפשר לעצב אותם למגוון רחב של סגנונות ודוגמאות ולהתאים אותם לפי הצורך העיצובי הקיים.
  • מעקות עץ – מעקות עץ הרבה פחות נפוצים, אך משתמשים בהם הרבה פעמים כאשר מדובר על בית בסגנון כפרי או צימר שרוצים לשמר בהם את האווירה הכפרית באמצעות שימוש עם חומרים טבעיים כמו עץ.
  • מעקות זכוכית – מעקות זכוכית מעניקים לחלל מראה יוקרתי ומודרני, ולכן הם חביבים מאוד על מעצבי פנים. חשוב מאוד לבחור דווקא מעקות זכוכית מזכוכית מחוסמת לפי התקן הנדרש, כדי שהזכוכית לא תהווה סכנה בטיחותית, בטח ובטח במקומות שיש בהם ילדים.
  • מעקות פלסטיק – מעקות פלסטיק בדרך כלל מתאימים עבור חדרי שירותים ואמבטיה, ואנחנו פוגשים אותם בדרך כלל בשירותי נכים שבהם מתקינים אותם כדי לסייע לאנשים עם מוגבלות בתוך חדר השירותים לקום ולהתיישב.

כיצד בוחרים את סוג המעקה?

בראש ובראשונה, המעקה שאתם בוחרים צריך להתאים לצרכים שלכם. לדוגמא, אם מדובר על מעקה בטיחות למקום עם סגנון כפרי – מעקה עץ הוא המתאים ביותר. אם מדובר על מעקה במקום שיש בו ילדים – מעקה מתכת יתאים יותר ממעקה זכוכית, וכן הלאה. כמובן שצריך לקחת בחשבון את מגבלות התקציב, אך בסופו של דבר – כל עוד מדובר על נושא הבטיחות כדאי שלא להתפשר ולרכוש את הסוג המומלץ ביותר.

היכן כדאי לרכוש מעקות בטיחות?

כמו כל דבר אחד, גם מעקות בטיחות אפשר לרכוש בלא מעט מקומות, חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות. מאחר ומדובר על נושא של בטיחות, חשוב מאוד לבחור דווקא בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, אשר תדאג לספק לכם מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר, ולבצע את ההתקנה שלו בצורה מקצועית ובטוחה. חברה כזאת תדאג גם לסייע לכם בעזרת אנשי המקצוע שלה לבחור את המעקה שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם מתוך שלל הסוגים והדוגמאות הקיימים, וגם לאחר הרכישה תוכלו לפנות אליה ולקבל מענה עבור כל שאלה.

חברת אאוטדור – מעקות בטיחות ברמה הגבוהה ביותר

אחת החברות המובילות בתחום מעקות הבטיחות היא חברת אאוטדור – פתרונות מתקדמים לתשתיות זמניות בע"מ, אשר הוקמה בשנת 2001 בתור חברה המשכירה ציוד לאירועים גדולים, ומאז גדלה והתפתחה והפכה להיות אחת החברות הגדולות בישראל במכירה והשכרה של ציוד לאירועים וכן של מעקות וגדרות מסוגים שונים. כיום מעסיקה החברה מעל מאה עובדים ומציעה מגוון רחב מאוד של מוצרים ושירותים, כולל מוצרים בפיתוח אישי של החברה שנמצאים בשימוש כמעט בכל אתר עבודה בארץ. בין לקוחותיה של אאוטדור אפשר למצוא את החברות הגדולות במשק, שגם הן מבינות שזהו המקום המומלץ ביותר לרכישה או השכרה של ציוד לאירועים ומעקות בטיחות.

מעקות בטיחות
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן