הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
השכרת אוהלים לאירועים
ספטמבר 5, 2024

כאשר אנו שומעים על המילה אוהל אנו מדמיינים בדרך כלל קמפינג בשטח עם מדורה נחמדה ליד ושקי שינה, אולם השכרת אוהלים לאירועים מציעים לכם אוהלים אחרים לגמרי. אוהלים אלו עשויים מבד PVC חזק מאוד (ישנם סוגים שונים של אוהלים ובדים המתאימים למקומות שונים ותנאי מזג אוויר שונים), הם מרווחים וגדולים, ומתאימים לאירועים שונים ומקומות שונים. זקוקים לאוהלים להשכרה לאירוע שלכם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד וכל המידע הדרוש לכם בנושא.

באילו מקרים כדאי יהיה להשכיר אוהלים?

השכרת אוהלים לאירועים היא הרבה יותר נפוצה ממה שאנשים אולי חושבים. הם מתאימים למגוון סוגי אירועים, החל מחתונות ואירועי חברה הנערכים על שפת הים, דרך אוהלים אבלים המשמשים לימי השבעה ועד השכרת גזיבויים וציליות המספקים פתרון הצללה ללא דפנות המתאימים במיוחד לשטח פתוח. השכרת אוהלים יהיה פתרון נהדר לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד, כמעט בכל מקום ניתן להקים אותם כל עוד יש שטח מישורי המאפשר את הנחת מוטות הברזל לתמיכה באוהל, ומגיעים בגדלים שונים כך שיכולים לאכלס עשרות אנשים ויותר.

מדוע שנצטרך בכלל אוהלים להשכרה?

אוהלים להשכרה יהיו אוהלים איכותיים במיוחד המספקים לנו הגנה מפני תנאי מזג האוויר השונים. החל משמש קופחת ועד לגשם שוטף – האוהלים יספקו לנו ולאורחים שלנו הגנה מיטבית ובשילוב ציוד נוסף כמו פטריות חימום או מצננים, יאפשרו לנו גם לארגן את השטח בצורה האידיאלית לצרכי האירוע שלנו. מחתונות, דרך ימי הולדת ואירועים משמחים אחרים המתקיימים בשטח או בגינה ועד לאירועים עצובים יותר כמו ניחום אבלים שבהם בעל הבית מעדיף לארח באוהל את המכרים המגיעים לנחם את המשפחה.

השכרת אוהלים לאירועים – איך לבחור נכון?

  • גודל האוהל – אוהלים בגדלים שונים מתאימים לאירועים בסדרי גודל שונים ולכמות אנשים שונה.
  • מיקום – האם האירוע נערך בפארק? בים? בשטח פתוח? האם הקרקע הינה חול? דשא? חצץ? אלה משמעותיים בבחירת האוהל והיתדות שלו.
  • חומר גלם ואיכות – אוהלים להשכרה לאירועים מגיעים בחומרי גלם שונים ובאיכות שונה. בדקי PVC, לייקרה וחומרי גלם אחרים עשויים להתאים לצרכים שונים ואירועים שונים. לדוגמה: לייקרה פחות מתאימה לימים חמים מאוד כיוון שעשויה לגרום להתחממות פנימית של האוהל ותחושה של חממה בפנים. בד PVC איכותי ועבה יהיה עמיד יותר בפני גשמים ורוחות חזקות.
  • פתחים – אוהלים שונים מגיעים עם פתחים מסוגים שונים. ישנם גזיבויים וציליות פתוחים מכל הצדדים ויש אוהלים סגורים יותר. גם ביניהם יש סוגים שונים שכן חלקם מגיעים עם כניסה/יציאה אחת, חלקם עם 2 כניסות/יציאות משני צידי האוהל וחלקם מגיעים גם עם פתחי חלונות. הבחירה תלויה בכם שכן פתחי חלונות למשל יכולים לשמש לאוורור טוב יותר של פנים האוהל אך לפגוע במיזוג למשל.
  • התקנה ופריקה – האם אתם צריכים לפרק ולהרכיב את האוהל או שעובד מטעם חברת ההשכרה מבצע זאת עבורכם? כמה זמן זה עשוי לקחת לו?
  • ציוד נוסף – אילו מוצרים שונים תוכלו לשלב והיכן תוכלו לשכור אותם?

 

השכרת אוהלים לאירועים יספק לכם פתרון זמין, מהיר ואיכותי לאירוח אנשים ושמירה עליהם מפני תנאי מזג האוויר שונים. בין אם אתם צריכים אוהל לאירוח מכרים לניחום אבלים ועד לעריכת אירועים שונים בחוץ במהלך היום או הלילה, תוכלו לספק לאורחים שלכם מקום סגור ובטוח לערוך בו את האירוע, להימנע מגשם/רוחות, שמש קופחת בחודשי הקיץ ולהתאים את המיזוג והתנאים באוהלים לפי הצרכים שלכם. אאוטדור תשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם אוהלים להשכרה לכל צורך.

השכרת אוהלים לאירועים
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן