הצעת מחיר מהירה
הצעת מחיר מהירה Flag of the Great Britain
Flag of the Great Britain
0
גדר מדברת – גידור אתרי בנייה ומיתוג בהתאמה אישית
מאי 1, 2024

אתרי בניה ומתחמים שונים עשויים להיות מסוכנים מאוד לעוברי אורח במקום, ילדים סקרנים ואפילו לעובדים הנמצאים במתחם. שימוש בגדר התוחמת את מתחם הבניה עשוי לתרום לבידוד מתחם הבניה ומניעת כניסה של אנשים זרים אל המתחמים, מניעת גניבות והפחתת הסיכון לגרימת נזקים לתשתיות, לחומרי הגלם, או כמובן לאותם אנשים העשויים לעבור באזור. גדר מדברת היא גדר הפרדה שלרוב נמצא אותה באתרי בניה אך גם במתחמים נוספים כמו בתי ספר, מוסדות אקדמאיים, תיחום של פסטיבלים ומתחמים רבים אחרים, ונחשבת כיום לפופולרית, אטרקטיבית ודינמית יותר מגדר הפרדה משעממת בצבע אחד וללא כיתוב מעניין.

מהי גדר מדברת והיכן נהוג להשתמש בה?

גדר מדברת היא למעשה גדר מעוצבת, לרוב ממותגת עם לוגו החברה, סלוגן או משפט כלשהו ואפילו הנעה כלשהי לפעולה כמו "מהו להירשם לשנת הלימודים הקרובה" או מספר טלפון של משרד המכירות של החברה בשילוט נדל"ן של בניין חדש העומד לקום במתחם המגודר. יזמים וקבלנים רבים עושים שימוש בגדר מדברת על מנת לנצל את שטח הפרסום הנרחב לצרכי מיתוג, גיוס לקוחות חדשים הצופים בפרסום או לצרכי מכירת שטחים/דירות במתחם. לגדר מסוג זה יש מספר רב של יתרונות משמעותיים.

היתרונות של גדר מעוצבת:

  • בולטת יותר – הגדר המדברת היא כמו כל גדר בטיחות שנועדה לתחום מתחם מסוים, לרוב מתחמי בניה שעשויים להיות מסוכנים לציבור המתגורר ועובר במקום. לכן, גדר מעוצבת תהיה אפילו בולטת יותר מגדר בטיחות רגילה ולכן גם תגביר את הבטיחות של המתחם.
  • מיתוג – גדר מעוצבת נחשבת לאטרקטיבית ומושכת יותר ומציגה את בעלי הפרויקט באור חיוני, תורמת לחיזוק המותג ועוצמתו ואף עשויה לחזק את הסיכוי לפנות אל החברה לעבודה משותפת או רכישת נכס במתחם.
  • פרסום – כפי שאמרנו, שטח הבניה של המתחם עשוי להתפרס על פני עשרות מטרים מכל כיוון. סביר להניח שאלפי אנשים עוברים במקום מדי יום ונחשפים לגדר הזו ולכן זה יהיה חבל לא לנצל את שטח הפרסום העצום הזה לקידום מכירות של נכסים בבניין או שתילת מסר פרסומי אחר הרלוונטי לאתר העומד לקום. לדוגמה: קידום מכירת מנויים לשיפוץ/הקמה של תיאטרון חדש, מכירת דירות בבניין דירות חדש שעומד לקום וכו'.

כיצד מעצבים גדר בצורה מקצועית?

  • אפיון מקדים – בשלב הראשון צריך לקחת בחשבון שמדובר בגדר בטיחות לכל דבר. לכן, לפני המיתוג עצמו צריך לבחור בגדר המתאימה הן לצרכי ההדפסה והן לצרכי הבטיחות. צריך לחשוב על הסיכונים הקיימים במתחם ובהתאם לכך לבחור גם גובה הגדר, היכן יהיה שער הכניסה וכו'. לאחר מכן יש לתכנן את סוג המיתוג והעיצוב שאנו רוצים שיופיע על הגדר.
  • תכנון ולקיחת מידות – כעת בשלב הבא יהיה צרוך לקחת את מידות המתחם כדי לבחון את המידות הרצויות להקמת הגדר. לאחר שיש לנו את מידת הגדר ניתן יהיה להכין גם את העיצוב להדפסת המדבקה על הגדר. לעתים הגדר לא תותקן כמשטח אחד ואחיד ולכן רק לאחר תכנון הקמת הגדר ניתן יהיה לתכנן את העיצוב ולבצע את ההדפסה.
  • הדפסת המדבקה – מה שהופך את הגדר לגדר מדברת זה העיצוב שמודבק עליה עם הלוגו, תמונה, משפט, הנעה לפעולה, טלפון ופרטים נוספים שתרצו שיופיע בעיצוב. לאחר שיש לכם את העיצוב מוכן להדפסה ניתן יהיה הדפיסו.
  • בשלב האחרון יש לבצע את ההדבקה של ההדפסה בצורה מקצועית על הגדר ולבצע כמובן את ההתקנה המלאה של הגדר במקום על פי תקני הבטיחות הנדרשים. חשוב שכל העבודה תתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בהקמת גדרות זמניים למתחמי בניה ובכלל.
גדר מדברת
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן